حساب دمو فارکس چیست؟ چطور استفاده کنیم؟

حساب دمو فارکس چیست؟ چطور استفاده کنیم؟

()

حساب دمو فارکس نیاز به هیچ گونه سرمایه ای ندارد و اکثر بروکر ها به صورت کاملا رایگان این حساب را در اختیار شما قرار می دهند شما می توانید انواع حساب های بروکر ها را به صورت دمو و بدون سرمایه تست کنید میزان اسپرد و کمیسیون که از شما دریافت می کنند را نیز برسی کنید و درصورت عملکرد خوب بروکر آن بروکر را انتخاب کنید ولی کار همینجا تمام نمی شود و در ادامه مزایا استفاده از حساب دمو فارکس را برسی می کنیم.

چرا باید از حساب دمو فارکس استفاده کنیم؟

به دلایل مختلفی باید قبل از ساخت حساب واقعی یا همان real حساب دمو بسازیم .

1- برسی عملکرد بروکر : اینکه در کدام بروکر معامله کنیم بسیار اهمیت دارد چرا که قرار است سرمایه خود را در آنجا قرار دهیم ، بعد از ساخت حساب دمو و کار کردن با آن حساب شما باید موارد زیر را برسی کنید

  • میزان اسپرد حساب در بروکر نسبت به سایر بروکر ها
  • میزان کمیسیون در حساب های ecn نسبت به سایر بروکر ها
  • زمان پشتیبانی و نحوه پاسخ گویی به شما
  • زمان درخواست برای بازکردن معامله تا باز شدن آن که نشان دهنده عملکرد و کیفیت سرور های بروکر را دارد.

2- تست سیستم معاملاتی : روش های مختلفی برای کسب سود از فارکس وجود دارد ممکن است معامله گرانی روش پرایس اکشن را پیشنهاد کنند یا استفاده از اندیکاتور ها یا سایر روش ها مانند الیوت ، الگو های هارمونیک و… ولی شما نمی خواهید که برای تست یک سیستم معاملاتی کل سرمایه خود را به خطر بیندازید؟ پس بهترین کار استفاده از حساب دمو برای مدتی و برسی عملکرد آن سیستم معاملاتی است.

مدت زمان استفاده از حساب دمو فارکس , موجودی حساب دمو
مدت زمان استفاده از حساب دمو فارکس , موجودی حساب دمو

مدت زمان استفاده از حساب دمو فارکس

مدت زمان استفاده از حساب دمو فارکس در بروکر ها معمولا محدودیتی ندارد ولی پیشنهاد می شود استراتژی خود را 1 تا 3 ماه تست کنید سپس در صورتی که برایند مثبت داشتید اقدام به ساخت حساب واقعی کنید.

در حساب دمو قمار نکنید!

بسیار از افراد در حساب دمو قمار می کنند و از آنجایی که سرمایه در حساب دمو ممکن است زیاد باشد تمامی معاملات آنها وارد سود می شود شما بهتر است در حساب دمو فقط سیستم معاملاتی خود را تست کنید و از معاملات شانسی در بازار دوری کنید.

موجودی حساب دمو چقدر باشد؟

موجودی حساب دمو تفاوتی ندارد چقدر باشید ولی پیشنهاد می شود مقدار سرمایه حساب دمو را در هنگام ساخت حساب به میزان سرمایه خود وارد کنید برای مثال اگر تمایل دارید در آینده حساب واقعی خود را هزار دلار شارژ کنید موقع ساخت حساب دمو سرمایه را هزار دلار قرار دهید.

بهترین بروکر برای استفاده از حساب دمو کدام است؟

از آنجایی که بسیار از بروکر به کشور ایران خدمات نمی دهند شما باید نهایت بین 10 بروکر انتخاب کنید که در کدام معامله کنید ، ساخت حساب دمو در تمامی بروکر ها رایگان است و شما می توانید حساب خود را در بروکر هایی که معروف تر و سابقه بالاتری دارند ایجاد کنید .

[sc name=”fx”][/sc]

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیاز:

مقالات مرتبط

دیدگاه

0 نظر تاکنون ارسال شده است

شبکه های اجتماعی

میهن اینوست در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

درباره ما

رسالت میهن اینوست ارائه آموزش هایی جهت افزایش مهارت های سرمایه گذاری آگاهانه در بازار های مالی است .

میهن اینوست در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

×
بهترین تقویم اقتصادی فارکس